Imorgon är man själv..

Japp imorgon åker Martin iväg till Södertälje och kommer inte hem förrän lördag eftermiddag/kväll. Så hela denna veckan är det bara jag och Alvin hemma, men det ska nog gå bra hoppas jag :-) Kvällarna kommer ju hela klart bli lite ensamna, men jag har säkerligen att hitta på här hemma ändå!
Hela veckan efter är ju Martin ledig, då får man ta igen den tiden istället.

Sen ska jag förmodligen sova några nätter hemma hos mamma under veckan, så att man slipper köra fram och tillbaka till stan om dagarna, lite långtråkigt att sitta här själv nämligen, tur att man har bilen :-D


Om ett tag när Alvin sovit färdigt och ätit ska vi åka till Alvins farfar och äta. Var ett tag sedan vi var där faktiskt, så det ska bli trevligt!

Annars har det blivit en hel del städning idag, skönt att slippa veckostädningen under veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0