Hammarslund igår.

Igår var Martin ledig från jobbet, så han skulle åka iväg till åhus och hjälpa en person med en hemsida. Jag och Alvin passade då på att åka med in till stan. Åkte till Hammarslund, där Martin släppte av mig och Alvin med alla saker, sen körde han vidare.

I hammrslund träffade jag mina gramla grannar, Sara och Monica som också skulle följa med oss till stan. Tog bussen från hammarslund in till stan, vilket jag inte brukar gilla. Busschafförerna brukar köra medans man fortfarande går i gången med vagnen, men han som körde oss igår var super. Han stannade tills jag hunnit ställa vagnen, slå till bromsen, knaäppa upp selen på Alvin och sätta mig på ett säte! Så skulle alla busschafförer köra.

Väl i stan hittade vi inget kul precis, eller jo Monica hittad en kofta. Vid lunchtid gick vi till mc donalds, gav först Alvin mat och sen åt jag. När vi nästan var klara kom Sara och Monicas pappa, så det blev att vi satt ett tag till på mc donalds, men där var svalt och skönt och Alvin sov gott i vagnen.

Vi gick en sväng till i stan, men sen tog vi bussen tillbaks till hammarslund.
Sen låg vi och latade oss i deras trädgård, väldigt skönt!
Martin kom under eftermiddagen och vi hade sedan tidigare bestämt att vi skulle äta kinamat på kvällen, så de blev de.

Supergott och trevligt sällskap.

Ikväll blir det kräftskiva hos Alvins farfar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0