Feberfri!

Imorse kändes inte Alvin alls så varm som igår och mycket riktigt så hade han ingen feber. Så det var säkert tänderna som spökade.
Har tid 1115 idag till bvc, för att kolla en knuta Alvin har vid käkbenet, men jag tror säkert att det bara är en körtel som är lite svullen, men de på sjukvårdsrådgivningen tyckte ändå att vi skulle kolla upp det.

Så tur att Alvin inte har någon feber idag så att vi får kollat vad det är! Martin får ta lite komp från jobbet, eftersom han tog bilen imorse, trodde nämligen inte att Alvin skulle kunna åka till bvc idag!


Alin har börjat ställa sig upp mot massa saker och han förstår inte att man måste hålla kvar för att inte trilla och slå sig. Känns skitläskigt när han ställer sig i spjälsängen om han skulle trilla. Just nu ligger han i sin säng och förhoppningsvis hinner han somna en stund innan vi måste köra. Men jag har fått gå in och lägga honom 100 gånger känns det som, eftersom han ställt sig upp.

Nej nu ska jag göra mig klar!

Kommentarer
Postat av: modellmini ♥

Hej Malin!



Jag tror jeansen fanns fr 86 upp till minst 116.

2009-08-26 @ 18:59:32
URL: http://modellmini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0