Alvins säng i sitt rum...

Alvin har de senaste veckorna vaknat iaf varannn kväll när vi gått och lagt oss. Han börjar gallskrika och ger sig inte förrän han får komma upp till oss, så då har han fått sova hos oss hela natten. Lika så på morgonen när Martin går upp vid 06 vaknar han och vill ha mat, på helgen kan det gå ända tills ibland 0730, vilket är himla skönt.

Fick tipset igår av veronika att flytta över honom i sitt rum och det har vi själva funderar på rätt mycket. Så idag innan Martin åkte till jobbet så städade jag hela Alvins rum och bar in hans säng, så nu får vi se hur det går.

Han somnade iaf där nyss, supertrött, men fort somnade han. Får väl se sen hur det går ikväll. Hoppas bara inte han är så trött som igår. Redan vid 17 var han supertrött, men då kunde han ju inte somna. Lyckades hålla honom vaken till 1840, men sen fick han sova, vilket resulterade i en pigg Alvin vid 0530 imorse, men som tur var lyckades han somna om efter kanske 45 minuters bökande i vår säng...

Nu ska jag bara njuta av att va hela själv, Alvin sover och Martin är på jobbet!



Så ser Alvins rum ut just nu, dock har jag inte ställa in alla leksaker efter jag städade. Vill ju inte väcka min lilla älskling!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Duktig liten kille den där Alvin :) hehe

2009-08-20 @ 23:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0