Väla!

Idag blev det en tidig morgon, men en hel timme tidigare än vad vi egentligen tänkt, eftersom vi vaknade vid lite över 6 av åska. Alvin sov som en stock fram till lite efter 7, så vi låg kvar i sängen iaf.

Vid 830 kom min kära bror hit, sen var det bara att sätta oss i bilen, mot Knislinge där vi skulle hämta Marlene, martins syster, sen var det raka spåret till Helsingborg.
Alvin var jätte duktig i bilen trots att han bara sov kanske i 45 minuter, märks att han börjar bli större, eftersom innan sov han alltid när man körde i bilen.

Väl på väla blev det en del handlade.

Tunika till mig från bikbok 199 :-


2 kjolar från vero moda, 129 kr strycket


En pyjamas från hm 79 kr och en bodysuit frånm lindex för 80 :-

Tag 3 betala för 2 på lindex. 120 :- Köpte inte plyschbyxorna, utan stjärnbyxor fast i bomull :-)


och så till sist linne och halvlånga byxor från hm 149 :-
Alla kläderna till Alvin blev i strl 74, vilket han kan använda om inte alls så långt tid.

Det var dagens fynd de, sen blev det även 2 leksaker till Alvin på toysaraus (stavning?), från bellino.

Blev en jätte bra dag och Alvin skötte sig utmärkt, även om han på slutet började bli lite rastlös.



Nu har vi nästan hunnit plocka upp allting och imorgon kommer Jenny och Moa hit.
Skulle egentligen till stan, men känner att jag inte riktigt orkar köra in där.

Nej nu ska jag förhoppningsvis hinna lägga upp lite saker på tradera och sen plocka undan här hemma tror jag!

Kommentarer
Postat av: Petra

Jätte fina kläder till både dig och Alvin. Gillade framförallt tunikan, jätte fin!! :)

2009-04-09 @ 14:47:41
URL: http://albinochjag.blogspot.com
Postat av: Elle

Massa fint :)

Jag har precis lika kjolar fast den rosa och en röd. Dom är super, sköna och fina!

Trevlig fredagkväll på er :)

2009-04-17 @ 17:57:14
URL: http://underbaringar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0