Vagnar...

Har två vagnar: en brio komib 08 och en urban jungle 08
Urban junglen har jag bara använt här hemma, eftersom den bara är framåtvänd, så det dröjer nog ett tag tills den får åka med till stan.
Hade tänkt ha sittdelen till brion, men då måste man ju använda selen och till 08:ornas modell är den lös, sitter alltså bara fast vid sidorna. Detta gör att Alvin glider ner när inte åkpåsen är i och sen är det ett plastspänne som hamnar precis på hans ryggrad.
Har tittat lite på blocket innan efter en emmaljunga city cross, men inte hittat någon nära.

Igår kollade jag på blocket och då fanns det en i färgen grey/apple, superfin. Var dock liggdel och skötväska till men det behöver ju inte jag. Iaf så åkte jag och kollade på den i förmiddags och nu står den här hemma i hallen. Alvin verkar toppennöjd och jag också :-D

Eftersom vi knappt behöver liggdelen till citycrossen, så ligger den tillsammans med skötväskan ute på blocket och även brion. Så får vi hoppas att någon nappar snart, för det känns lite väl mycket med 3 vagnar här inne, tur att Alvin inte behöver sitt rum ännu.

Kommentarer
Postat av: Carro

Jo 3 vagnar är väl lite mycket till 1 barn =) Men ska ni inte spara liggdelen ifall det kommer ett syskon?

2009-04-07 @ 08:34:52
URL: http://griffelfot.blogg.se/
Postat av: brallan

jag har 3 vagnar här nu :P fick den nya igår. den är enbart framåt vänd och jag gick på stan hela dagen igår och hon har inga men för livet pga det :) hon sov betyligt bättre och tramsade inte något. hon har svårt att somna och så när hon ser mig så jag ser det som en fördel att vagnen är framåt vänd. så fort något högt ljud kom som exempelvis lastbil så stannade jag vagnen och tittade på henne för at hon skulle se mig och känna trygghet.



kram

2009-04-07 @ 09:37:54
URL: http://mitt-liv-som-ung-mamma.blogspot.com/
Postat av: Elle

Hehe... Vi har också gått igenom ett par st innan vi nu har den rätta för oss :) Ett tag hade jag hela källarn full av vagnar;) Kul med en ny iallafall :)

2009-04-08 @ 14:12:38
URL: http://underbaringar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0