Underbart väder!

Så himla skönt när det är så varmt ute. Här hemma var 15 grader i skuggan och 24 på baksidan i solen.

Men imorse var det ganska så kallt, så Alvin fick sitta i åkpåsen.
Jag och Alvin gick ut en runda redan vid 10, sen sov han kvar där ute.


Jag passade på att plocka undan lite undertiden som Alvin sov och började även göra köttsoppa.

Annars har dagen gått åt till att vara ute i solen.

Nu ikväll har Alvins faster Marlene varit här :-) Alvin tyckte nog det var riktigt mysigt att ligga i famnen.

Alvin är nästan helt bra nu, lite hosta kvar men inte alls så farligt, så imorgon kör jag Martin till jobbet vid halv 7, så ska jag och Alvin in till stan och träffa Jenny, moa och så några till! Ska bli jätte skoj att komma iväg lite, även om det inte blir någon sovmorgon precis :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0