Träffat Evelina :-)

Ingen karera med idag, så det blir inga bilder, men en uppdatering ändå!

Hade bestämt att jag och Alvin skulle åka och hälsa på Evelina. Så körde först till mamma och åt frukost och sedan vidare till Evelina vid 10. En jättefin lägenhet måste jag säga! Mycket trevligt var det. Efter en stund gick vi ner till stan och handlade lite och sen åt vi lunch på zekes, jättegott var det och tack Evelina för maten :-)
Gick tillbaks till lägeheten och så fick Alvin mat, kom på att jag glömt köpa ersättningen på apoteket, så vi gick in till stan igen. Först till name it och sedan vidare till domus. Hanna ringde och så träffade vi henne och Simon en liten stund :-)  Var länge sedan sist ju! Sen ner på apoteket och köpa ersättning och så vidare till mc donalds, där vi åt glass.
Gick tillbaka till bilen som stog vid evelinas lägenhet och sen körde jag och Alvin hem.

Satte oss på baksidan i den sköna solen och väntade på att Martin kom hem.

Det var min dag :-)

Imorgon blir det grillning i tivoliparken, ska bli skoj!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Tack för en trevlig dag igår! Hoppas ni hade mysigt i tivoliparken idag! :) Kram

2009-04-24 @ 19:37:45
URL: http://evveliiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0