Tisdag och 5 månader

Idag blir vår lilla älskling 5 månader, helt galet vad tiden rusar iväg!
Martin är hemma idag, komledigt. Så skönt!
Idag är jag mycket bättre, ingen feber, men känner mig lite hängig och hostig, men ganska bra tycker jag :-)

Snart ska vi till bvc och Alvin ska få sina sprutor, så får vi väl se hur det går!

__________________________________________________________________________

Det gick jätte bra med Alvins sprutor på bvc, men klart att han blev ledsen, men med nappen blev det bra :-)
Vägde 6520 g och var 68,5 cm lång. Inte konstigt att bodysarna börjar bli lite korta.



Alvin somnade på sne i vår säng 20 minuter innan vi skulle åka till bvc, men han blev inte för arg är vi väckte honom som tur var :-)



När vi kom hem från bvc sov Alvin, så ner med honom i vagnen. Toppen med myggnätet i sufletten måste jag säga!
Jag tog en vi föräldratidning och satte mig i en stol bredvid, så skönt!

Ingen feber eller så än, bara lite gnäll. Får hoppas att han inte har någon feber imorgon heller, för isåfall ska vi till tivoliparken och träffa en massa mammor.

Kommentarer
Postat av: helena

mm den var härlig, hoppas vi ses imorgon :)

2009-04-14 @ 21:03:11
URL: http://gransloskarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0