Påskhelg och sjuk.

Påskhelgen har varit jättemysig. Vi var i mina föräldrars sommarstugan mellan lördag och söndag. Underbart väder på lördagen. Satt ute nästan hela dagen.I söndags firade vi min mamma, med jätte god mat. Skulle egentligen sovit över tills idag, men jag kände mig inte alls bra, så vi åkte hem.

När vi väl kom hem ade jag över 39 graders feber. Bara att hoppa ner i sängen och låta Martin ta han om Alvin. Tog en ipren när jag vaknade imorse, sen mådde jag rätt bra. Tom hunnit fixa tvätten och vara med Alvin.
Nu mår jag inte så kasst, även fast iprenen slutat verka för ett bra tag sedan, så vi får väl se. Lite jobbigt att man knappt orkar lyfta Alvin.

Imorgon kommer förmodligen Martin vara hemma, iaf om jag varit så som idag. Sen blir det till bvc på 5-månaders kontroll, och antagligen spruta, får se om hon vill ge honom den nu när jag är sjuk.

Nu ska jag hänga upp tvätten, sen så och lägga mig en stund tänkte jag.

Kommentarer
Postat av: A.

va har det för betydelse om du är sjuk, det är väl pojken som ska ha sprutan?

2009-04-13 @ 16:44:27
URL: http://familjensjodin.bloggagratis.se
Postat av: tinkerbellan

Japp sofia e det.. hon e tillsammans med min bror.. hur känner du henne?

2009-04-13 @ 17:35:38
URL: http://tinkerbellan.webblogg.se/
Postat av: Jenny och Moa

Krya på dig nu! Inte skoj att va sjuk ju....

2009-04-13 @ 21:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0