Mjölkfritt

Idag ringde jag till bvc igen, för att han verkar ju måttligt irriterad på klådan...
Iaf så försökte bvc sköterskan få tag på läkaren, men hon var upptagen med annan patient.
Men iaf kom vi fram till att prova mjölkfri ersättning (nutramigen) och så skulle jag ringa imorgon igen på telefontiden, så skulle hon prata med läkaren innan dess och höra om vi skulle få en remiss till sjukhuset, eller prova detta först.

Gick till apoteket i knsilinge, men såklart hade varken de eller broby någon av de två mjölkfria ersättningarna (profylac och nutramigen), så det vara bara att köra Martin till jobbet igen och bege sig till stan idag.... Mycket körande denna veckan.

Känns skönt att vi kommit så lång nu iaf :-)
Men det mjölkfria ersättningen luktar apa och Alvin verkar inte allt för glad i den, men det går ner iaf... Första flaskan blandade jag med den vanliga ersättning, men då bara skrek han. Han somnade och sen provade jag att ge honom när han sov (vi ger honom alltid en flaska innan vi går och lägger oss, så han är van vid att äta i sömnen). Men i sömnen åt han och just nu sitter han hos Martin och äter den mjölkfria och det verkar funka :-D

Hoppas hoppas nästan på att det är mjölken, för det är så jobbigt att inte veta vad det är. Hade det bara varit för prickarna, så hade det ju inte gjort något, men han verkar duktigt irriterad på dem.-

Kommentarer
Postat av: Emelie

Skönt att det verkar ha löst sig nu :) Hoppas med att det är mjölken.

2009-04-21 @ 17:57:36
URL: http://litendjavulsflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0