Helgen!

Kul rubrik va?

Iaf så består detta inlägget av vad vi gjort i helgen.

I fredags ringde jag först till bvc för att se vad de hade att säga ang utslagen, och fick då tid 0955. När jag skulle köra till BVC stog ambulasen här ute vid de andra maklägenheterna. Åter till bvc; Läkaren kollade på de och kom fram till att det med största sannolikahet någon form av matallergi. Så nu blir det ingenting mer än ersättning förrän alla prickar är borta, då ska vi börja så smått igen.

När jag kom tillbaka från bvc var fortfarande ambulansen kvar, och även en polisbil hade anlänt. De stannade i över en timme innan de bar ut någon på bår och sedan bar även polisen ut ett jaktjegvär. Jätte läskigt. Har varit rätt mycket skit nere i den marklägenheten, och så var även detta. Nu har eon stängt av elen där, så nu är det ingen som kan bo där iaf. Alltid något!

Fredagskvällen bestog av en ledsen alvin som kliade sig till sömns, men sen när han väl somnat sov han gott och vi la oss i soffan och mös :-D

Igår var det kalas hemma hos Alvins farfar, eftersom Alvins faster firade sig födelsedag. Jätte ttrevligt med massa god mat! Proppmätt blev man. Tyvärr glömde vi kameran...

Idag ville vi hitta på något, var egentligen meningen att vi skulle åka till skånes djurpark, men vädret var inte det bästa och alla var upptagna, så jag Martin och Alvin körde till wanås slott och gick en sväng där o tittade på konstverken i skogen. Tog en del bilder men med mobilen eftersom batteriet till kameran var slut. Ska ladda över bilderna senare tänkte jag!


Om en stund ska vi köra in till Kristianstad och äta pizza med mamma, pappa och så mina gamla grannar.

Nu har jag äntligen lagt över bilderna rån mobilen. Blev faktiskt riktigt förvånad att det blev så bra bilder.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0