Vecka 36+1

Ja tiden går framåt, nu är det inte långt kvar till vår efterlängtade bebis kommer. Dagarna går sakta framåt och nu vill man bara att tiden ska gå fort. Förhoppningsvis slipper man att gå över tiden iaf. Är i vecka 36+1 nu och känner att kroppen börjar tycka det är jobbigt. Ont i ryggen om jag sitter ner förmycket och känns som "mensvärk" ibland som sträcker sig bak i ländryggen. Mensvärken känner jag inte av varje dag, men nästan, medans ont i ländryggen kommer lite från och till under dagarna.

Känner lite att jag måste verkligen packa väskan som ska med till BB, bara bebisens kläder som nerlagda och lite av de jag ska hamed mig är framtaget. Är ju ändå en del man måste tänka på att ta med. Vill ju inte så utan kläder när man ska hem,sen vet man ju inte hur mycket man kommer använda på BB heller.

Alla saker till vår skrutt är fixat iaf och jag är fixad :-) Har hunnit med att klippa mig och tandläkaren ska jag till den 15:onde (om nu bebisen inte kommit tills dess). Spjälsängen står bäddad och basen till bilstolen sitter i den nya bilen. Tänkte att det är lika bra att ha den i bilen, så är det lätt att ta med stolen bara när man ska in, man vet ju aldrig hur fort det går, men eftersom det är första gången, har vi inga förhoppningar om att det ska gå så speciellt fort.

Här har vi en bild på magen i vecka 35+4


Och sen här har vi en bild i vecka 10.


Lite skillnad på 26 veckor om man säger så :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0