Måndag och fint väder

Vaknade tidigt i morse, redan vid 5 och mådde jätte illa, kunde dock somna om fort. Vaknade som hastigast när sambon åkte till jobbet och somnade sedan om och sov till klockan ringde kl 8.00. Jag hade nog helt klart kunnat sova 2 timmar till iaf, men eftersom jag skulle till Hanna,så var det bara till att gå upp :-)

Var tvungen att köra inom stan innan, så jag var där redan vid 10-tiden, så äntligen fick jag glasögonen fixade. Sen började turen till Hanna.
Visste inte riktigt hur jag skulle köra, då jag inte har världens bästa lokalsinne och Hanna inte världens bästa på att förklara vägen, men kom fram gjorde jag :-)
Alltid trevligt att träffa Hanna och få ser hur hon bor. Körde även en sväng till Degeberga och åt mat, en god räksallad, mums. Sedan satt vi ute i det fina vädret en bra stund. Jätte skönt måste jag säga, och varmt. Sen var det till att bege sig hemåt. Var precis 5 mil från Vittskövle till Hjärsås. Tur att man har inte skön bil att köra, hade inte varit kul med ryggen att köra i opeln så långt.


Hanna på innan skattjakten :-)




Så sen jag kom hem har jag inte gjort så mycket, jo torkat vatten ifrån golvet (diskmaskinen hade läckt eftersom en handduk satt i kläm), sen har jag myst med sambon, släppt ut fåglarna, legat en stund i sängen och suttit vid datorn. Nyss kollade vi på postkodsmiljonärens 50-50, helt okej....

Nu ska jag sätta mig vid tv:n och kolla på den lite, senare ikväll är det Matakuten, som jag hade tänkt se mellan 21-22. Får se singelmammor (som jag kollat på sedan avsnitt 1 på 2:an) på nätet sen istället, går ju lika bra det.

Hejhopp...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0