Lönen för Juli....

Har inte fått mitt lön för juli månad. Lämnade iof lönelappen sent, i slutet på augusti och trodde jag skulle få lönen nu i slutet på september, men icke. Rikgit störigt när man förväntat sig att få den. Ringde iaf till lönekontoret idag, där hon såg att jag inte hade fått någon utbetalning, så hon skickade vidare mig till en på västanvid som tar hand om lönen. Hon skulle kolla upp saken och se till att jag skulle få min lön. Så förhoppningsvis har jag fått den i slutet på denna månaden :-)

Men jag kan ju säga att jag inte har några större förhoppningar, men vi får väl se. Lite jobbigt att gå hemma utan någon lön, men samtidigt rätt skönt att slippa jobba nu när man känner sig som klumpigast.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0