Jag erkänner :-)

Jag är rätt dålig på att komma ihåg och skriva i bloggen, det måste jag erkänna, tur att man har vänner som påminner en :-) hehe

Igår blev den gamla bilen såld, har ju haft det lyxigt nu med 2 bilar, men eftersom det inte behövs, så fick den säljas. Känns skönt att blivit av med den iaf, eftersom det hade nog blivit litejobbigt om man skulle ha folk som kollade på bilen när man precis kommit hem från BB. Den nya bilen är super, helt underbar att köra och drar inte så farlig i bensin heller. Sen är den stor så man får plats med massa saker i den, och sen när vagnen ska med så är det bara att köra in den.

Jag är iaf i vecka 37+5 idag och imorgon är det bara 2 veckor till bf, och jag längtar. Ska bli riktigit spännande att se vad det är för en liten krabat som legat i min mage i snart 9 långa månader. Allt inför bebisens ankomst är fixat och även väskan som ska med till sjukhuset är packad, känns skönt. Dock kan man ju inte packa de sakerman använder, men i det stora hela är den packad.

Här är en bild på magen som är fotad idag:


Kom på för någon dag sedan att jag knappt har någon helbild på mig som gravid, eller jo typ 2 st där jag precis vaknat, alltså såna bilder man inte kan visa för folk haha.


Nu är det iaf fredag, det är skönt, då vet man att sambon är ledig någon dag. Han tog komp 2 timmar, för att hjälpa sin pappa med hans jobb, så han har nyss kommit hem, men hunnit iväg igen. Hade avi på posten att hämta ut, så nu ska vi ha tv i sovrummet också, hoppas man inte blir för lat då bara :-)

Sen imorgon kommer förmodligen sambons pappa hit och hjälper till att sätta upp larmet. På kvällen blir det middag hos mina gamla grannar i hammarslund, alltid trevligt.

Har även träffat super snälla mammor och en blivande mamma, på barbacka, mycket trevligt och kul att lära känna folk som har barn. Man längtar ju ännu mer efter sin egen bebis när man ser deras bebisar.


Ha det så trevligt i helgen :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0