Dagen....

Idag har jag första tagit itu med att ringa ang lönen, ska in till broby och lämna en ny lönelapp, förhoppningsvis får jag en extra utbetalning innan den 27:de.

Sen hemma idag har det inte blivit så mycket gjort, har varit grymt trött och inte känt för att göra något alls. Blev iaf lite undanplockning och sedan dammsugning.
När sambon kom hem fixade vi alla svarta lister på den gamla bilen, nu ska den bara städas och sedan säljas. Man har ju vant sig vid att ha två bilar nu, men det går säkert bra att bara ha en också. Sen nu till kvällsmat blev det vårrullar och ris.


Har nu ikväll haft en grym halsbränna, kände av det för någon vecka sedan, men det försvann och det verkar som den kommit tillbaka igen. Vi får väl se, förhoppningsvis är det inte långt kvar till bebisen tittar ut...


Imorgon ska jag först köra till fantasi och köpa frallor, sedan till mamma och äta frukost. Vid 10 på barbacka ska jag träffa mammorna från Kristianstadstråden, alltid kul att träffa lite folk. Sen massa söta bebisar också, då längtar man ju ännu mer till ens egen bebis kommer :-) Hoppas hoppas man slipper gå över tiden bara. Efter barbacka måste jag inom djuraffären och köpa fågelmat, sen köra till broby och skriva lönelappen.
Sen får vi se vad som händer, men tror nog att det blir att lägga sig i sängen och vila ett tag. Man brukar vara rätt slut i ryggen efter en dag på stan.

Kommentarer
Postat av: Helena

håller tummarna att bebis kommer i oktober :)

2008-10-07 @ 20:24:28
URL: http://gransloskarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0