2 dagar kvar till beräknad ankomst av bebis...

Japp idag är det 2 dagar kvar, ska bli väldigt spännande att se vad det är för en liten krabat som ligger där inne och bara väntar... Jag tror inte riktigt att jag ännu fattar att vi verkligen ska bli föräldrar, inte han heller för den delen.
Känns helt galet att det är på lördag som det är tänkt att bebisen ska komma, hoppas den kommer i tid. Nu går man bara och väntar och väntar.  Nej har bebisen inte kommit på lördag så tycker jag att det är dax för vräkning.

Mitt humör blir ju inte precis bättre för varje dag som går, stackars sambo. Igår var jag jätte arg för att jag tyckte han kryddade köttfärsen fel, så snäll är jag just nu!

Har tid hos barnmorskan på måndag den 3:dje men jag hoppas verkligen att jag slipper gå på det besöket. Om jag skulle behöva gå på det så hoppas jag att mamma är ledig, så att hon kan köra mig, vet inte riktigt om jag vågar ta bilen (då har ju sambon ingen bil, så det blir lite svårt för honom att ta sig från jobbet om det skulle sätta igång).



Igår städade jag en hel del, dock är det mycket kvar, så det får jag ta idag. Skönt att inte ha massa städning man måste göra när man kommer hem från BB, även fast det är jobbigt att städa nu. Allting tar ju så mycket längre tid och man är ju inte direkt smidig. Jag får väl ha som mål att lägga upp lite bilder här på bloggen sen när det är färdig städat, för bilder vill jag inte ta innan jag städat. Nej nu ska jag slita mig härifrån och få något gjort, så får vi se.

Kommentarer
Postat av: helena

du är utmanad;) kolla min blogg för info

2008-11-01 @ 00:04:09
URL: http://gransloskarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0