Tiden går så fort!

Ja, tiden går otroligt fort, det är helt sjukt. På fredag är vår lilla älskling 3 veckor, men det känns som att det var igår han kom! Känns helt galet, men det är så otroligt mysigt med en liten bebis måste jag säga.
Alla julsakerna har kommit upp och även hunnit städa överallt och putsat fönsterna, jätte mysigt! Nu längtar man ännu mer till julen.
Sambon börjar jobba imorgon, så det blir första dagen som jag och Alvin är hemma helt själva en längre stund men jag hoppas det går bra. Ska till BVC imorgon också, så vi får köra sambon till jobbet på morgonen, jag måste ju ha bilen. Så funderade på att passa på att åka in till maxi och little kids corner också, men vi får se, det beror på hur Alvin är imorgon!

Amningen går det inte alls bra med, men jag hade nästan räknat med det nu när vi börjat ge honom flaskan. Han vill inte alls suga på bröstet länge, men pumpar ut så gott det går och ger han i flaska. Ibland om jag inte får ut så mycket så blandar vi bröstmjölk med ersättning och det funkar bra. Ska se vad bvc säger imorgon.

Nej nu ska jag passa på att gå och duscha, för det kommer jag säkert inte hinna imorgon när vi är själva :-) Lika bra att passa på nu, speceillt eftersom vi ska iväg.




JAG ÄLSKAR ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0