Snart jul :-)

Japp en månad kvar tills jul och jag förstår inte hur vi ska lyckas hinna köpa julklappar till alla. Vi vet ju inte ens var vi ska va på julafton...

Min mamma jobbar så där är förmodligen bara min pappa, bror och eventuellt mormor och morfar. Sambons pappa ska till hans bror, vilket vi vet att vi inte ska iaf. Sen sambons mamma ska vara hemma hos dem, med sambons systrar, men de har två katter, vilket jag inte tål, så om vi ska dit kommer vi inte kunna stanna så länge... Jobbigt detta, vi får väl se hur det blir :-)


Sen till helgen (på fredag förmodligen) som kommer ska julsakerna upp hade jag tänkt, så det blir väl att försöka julstäda så mycket jag bara hinner nu i veckan när Alvin sover. På onsdag ska vi förmodligen in till stan en runda, jag vill ha lite nya kläder och julgardiner till köket behöver fixas och så ska vi se till att kolla vad för julsaker vi behöver köpa. Vet iaf att vi behöver någon ljusstake till, eftersom vi inte hade såhär många fönster i förra lägenheten. Lika bra att passa på nu medans Martin fortfarande är hemma. Inte så lätt att gå i stan med Alvin och prova kläder själv kan jag tänka mig!

Längtar tills julen kommer, det är ju så mysigt, speciellt nu med en liten bebis också :-) Han är så snäll och gör inte mycket ljud ifrån sig. Han åt vid 22,30 och sedan vaknade inte jag förrän 3, då sov han fortfarande, men var tvungen att väcka honom och byta blöjan för den var något full. Han var måttligt svårväckt måste jag säga. Nästan så man blev lite orolig för att hanvar så svår att väcka, men han fick lite mat i sig iaf och nu under dagen har han varit som vanligt. Han var nog bara ovanligt trött skulle jag tro.


Nu är min lille plutt mätt och belåten och jag tänkte jag skulle köra till apoteket och inom affären också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0