Snart en vecka gammal...

Tiden går otroligt fort måste jag säga. Lillkillen är en vecka imorgon och det känns som om han kom igår....
Natten till idag var han lite små gnällig, men när han väl somnade så sov han :-)
Han har varit lite gnälligare idag och ätit oftare, men just nu ligger han och sover i vagnen. Har han inte heller kräks lika mycket idag, men jag hoppas han får i sig vad han behöver.  På tisdag ska vi till BVC och väga.

Min mormor och morfar har varit här idag och då fick jag en försenad födelsedagspresent, pengar, vilket alltid är bra att ha. De hade ingen aning om vad de skulle köpa till Alvin, så han fick också lite pengar. Tänkte att vi skulle öppna ett konto till honom som han kan ha nytta av sen när han blir stor!

Det märks ju att de är lite äldre så att säga. Mormor tyckte inte alls att jag skulle ta upp honom när han blev ledsen, han blir ju bortskämd, var hennes svar och sen tyckte hon att det lät så sött. Nej jag tror faktiskt inte att en bebis på 1 vecka kan bli bortskämd. Han ville ju inte ligga helt ensam ju. Såfort han kom upp i famen var det bra iaf :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0