Så trött på detta nu, 9 dag över tiden...

Det börjar bli väldigt långtråkigt att gå hemma och vänta nu. Har knappt kännt någonting, mer än typ lite lite mensvärk ibland på kvällen. Igårkväll och nu under förmiddagen gjorde det ont när bebisen rörde sig. Hade också ont i ryggen och magen i natt och under hela förmiddagen, men sen helt plötligt förvann det...

Så nu sitter jag är och väntar. Så tråkigt att inte få göra något pga blodtrycket, annars hade det nog behövts en storstädning här hemma, men icke.

Barnmorskan imorgon vid 16, så vi får väl se vad hon säger. Jag som verkligen hoppades att jag skulle slippa åka dit.


Helgen har varit lugn, i fredags tittade vi på idol och så kom cicci och jonas hit en runda, alltid skoj :-) Tack för boken vännen!
I lördags, ja vad gjorde vi då, inte mycket tror jag. Tog det mest lugnt och grejade lite här hemma.
Isöndags åkte vi tidigt till stan, inom maxi och köpte en tröja till pappa och frallor, sedan åkte vi hem till mina föräldrar och åt frukost och fixade med deras dator och sen åkte vi hem. Var hemma en stund och sen åkte vi på fika till sambons pappa och stannade där ett tag. Sen blev det tacos och kollade på eric och mackan på 6:an, kul :-)



Martin jobbar till 16, sen skulle han hjälpa sin pappa med något jobb, så han lär väl inte vara hemma förrän 18, trisst. Mamma kommer hit imorgon och håller mig sällskap, sen så kör hon mig till barnmorskan så martin slipper gå tidigare från jobbet...

Nej nu ska jag plocka ur diskmaskinen och plocka iordning i köket tror jag, sen lägga mig och vila en stund. Börjar få lite ont i huvudet, så det är väl lika bra. Hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: helena

svar: mm de växer alldeles för snart. och de har en hälsning till bebis.. KOM UT!!

2008-11-11 @ 20:54:05
URL: http://gransloskarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0