Mysdag hemma...

Idag har det blivit en riktigt mysdag hemma. Vi har inte gjort så mycket mer än att mysa och Alvin verkar inte direkt tycka det är illa att ligga i mammas eller pappas famn. Vi har även haft besök av Alvins farfar, faster och Alvins farfars särbo, om man kan kalla henne så :-P Alvin fick 3 body och en dress med byxor och huvtröja, jätte fina!

Två nätter i rad har Alvin sovit ungefär lika, vi får väl se hur länge det håller i sig. Äta vid 19, 22, 02 och lite efter 7. Inte fy skam måste jag säga. Man är ju själv riktigt utvilad.

Imorgon ska vi åka till Sölvesborg och sambon ska hjälpa min pappa att dra lite el i deras sommarstuga, så jag och Alvin får också ta och åka med. Vi får väl se hur det går. Svårt att veta hur mycket man behöver packa ner bara, men det löser sig!

Såhär ser Alvin ut när han håller på att vakna, min gullunge!
En vecka


Kommentarer
Postat av: Sara

Sötnosen:)

2008-11-22 @ 16:55:10
URL: http://mizzhallonshake.blogg.se/
Postat av: brallan

vad roligt att allt går bra och att alvin är en snäll kille :) nej jag hoppas verkigen inte jag ska behöva gå över men just nu känns det som om jag kommer det eftersom jag har haft så många tecken på början till förlossning men inget har hänt :( men ut kommer dem ju ändå :) kraaam

2008-11-22 @ 17:21:45
URL: http://braaallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0