Min tröttis

Alvin sov från 00 till 7 natt, jag vaknade vid 3 då han låg och rörde sig, men vaknade aldrig helt ,så vi fick en riktig skön natt måste jag säga, inte för att han varit jobbig de andra nätterna men ändå.

Dock har det varit lite andra problem sedan igår kväll. Han börjar gallskrika såfort han är påväg att ta bröstet, får ett bra tag men släpper efter en liten liten stund och fortsätter skrika, så har min dag sett ut idag, så till slut gav jag upp och pumpade ut och gav honom på flaska istället. Han blev toknöjd. Nu sover han som en gris. Så vi får se hur det blir med amningen, han kanske inte alls vill ha bröstet nu när han fått "smak" för flaskan men vi får väl se.

Sen vet jag inte rikgit hur vi ska göra om vi ska iväg, får nog ta och köpa ersättning som man kan ha då och när man inte orkar pumpa. Dock sade hon på bvc att eftersom jag har mycket allergi och sambon lite så skulle vi fundera på mjölkfri ersättning om vi skulle använda det, men ingen av oss har mjölk allergi eller något mjölkallergi i släkten. Så frågan är om man ska köra på nan 1 eller mjölkfri??

Kommentarer
Postat av: brallan

hoppas han inte får all för bra smak på flaskan. alltid skönt och bra att kunna amma så länge som möjligt så läge man inte får allvarliga problem med det vill säga :)



kramar

2008-11-27 @ 07:47:20
URL: http://braaallan.blogg.se/
Postat av: therese

låter precis som han är som ludwig var när ja försökte amma han. har du provat att pumpa lite innan du ammar han så de rinner till lättare? Ludwig skrek med hysteriskt ibland, gav upp efter 1 månads skrik vid bröstet och han åt hela tiden. har du ätit något som kan gjort han får ont i magen typ snikers eller så? för de gjorde ja ludwig skrek som bara den då:( , hoppas att de löser sig för dig.

2008-11-27 @ 23:23:40
URL: http://ludwigsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0