Helg!

Japp nu är det helg, nästan iaf. Idag har jag varit inne i stan helt själv. Alvin och hans pappa har varit hos mina föräldrar (närmare stan, så jag lätt hade kunnat åka dit om det behöves) och det gick jätte bra. Pumpade ut mjölk som han fick där och har var helnöjd tydligen. Hittade ett par jeans till mig själv och en del till Alvin också.

Sen vi kom hem har vi hunnit med att städa nästan överallt och satt upp ljusstakar och julgardinerna, så mysigt!
Om lite mer än en halvtimme kommer Alvins farmor, hennes sambo och hans faster.

Imorgon kommer sambons kusiners familj och hans mormor och morfar, men de får ju passa på att komma hit när de är här neråt.
På söndag kommer eventuellt min kompis.

En hel del att göra i helgen, men det är skönt att både ha städat och satt upp julsakerna.
På måndag börjar sambon jobba igen, så vi får se hur det går hemma. Lite nervös är man allt! Ska även till BVC då, helt själv men hoppas det går bra, det är ju inte så långt att köra som tur är.

Nu verkar lillkillen vilja ha mat, för han vaknade nyss.
Trevlig helg allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0