Födelsedag :-)

Japp idag fyller jag 20, tror det blir rätt bra ändå även fast jag måste vila. Mamma kommer snart med bullar, så vi kan äta frukost och sen stannar hon hela dagen. Ikväll när pappa slutat jobba kommer han och min bror och vi ska äta fläskfile. Sambon kommer efter jobbet. Sen kommer sambons farmor också en snabb runda ikväll tror jag.

Min älskade kom in till mig i morse innan han skulle åka till jobbet och sjöng :-) Älskar dig!!!!

Har bara önskat mig pengar, tänkte att det säkert behövs sen efter graviditeten och köpa lite nya kläder till mig för, tror det blir lite problem att komma i mina gamla jeans om jag ska vara ärlig. Så vi får väl se om jag får det jag önskat mig.

Bebisen kommer förmodligen som födelsedagspresent, men i efterskott. Vi längtar efter dig!

Kommentarer
Postat av: Sara

Måånga GRATTISKRAMAR vännen:) Hoppas du får en bra och mysig dag! och hoppas bebisen håller sig inne tills imorgon iallafall;)<3

2008-11-06 @ 11:03:07
URL: http://mizzhallonshake.blogg.se/
Postat av: Petra

GRATTIS på 20-års dagen! :) Hoppas att bebisen vill komma snart.

2008-11-06 @ 11:25:07
URL: http://calypso09.blogspot.com
Postat av: Malin

Tack :-)

2008-11-06 @ 14:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0