Bilder från pizzabaket :-)

Jag lovade att jag skulle lägga upp lite bilder på den hemmagjorda pzzan som vi gjorde igår så här kommer dem:

Tomatröran är klar


Degen jäser


Pizzabottnen nästan uttryckt på plåten.


Pizzabottnen färdig på plåten, nu ska tomatröran på och sedan fyllningen och till sist osten.


Fyllningen som vi tänkt ha på pizzan. Skinka och färsk svamp hade jag enbart tänkt ha på min, sambon är lite mer avancerad och ville ha stark korv och soltorkade tomater också.


Tomatröran och fyllningen på pizzan, bara osten kvar.


Nu är osten på pizzan, så nu ska den bara in i ugnen.


Klart, blev väldigt gott måste jag säga.

Kommentarer
Postat av: jennie

Hej. Du känner inte mig, men du hade tittat in min sida på familjeliv... ;) Jag kan inte få receptet på pizzan ? Skulle också vilja göra en egen... ;) Heter föresten 2barnsmamma88 på Fl.... =P

2008-11-06 @ 17:44:43
URL: http://nogg.se/enniie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0