BF+3 idag och ingen bebis... vecka 40+2

Japp, idag är jag 3 dagar över tiden och jag börjar känna mig VÄLDIGT rastlös här hemma. Trodde faktiskt inte att jag skulle gå över, eller iaf inte mer än någon dag, men men någongång kommer den hoppas jag, vill ju inte vara gravid i all evighet precis.


Var hos barnmorskan igår, hade högt blodtryck, 137/100. Inte så bra men det sjönk mycket när jag låg ner. Bebisen är förmodligen inte fixerad, så om vattnet går ska jag intespringa rundor utan ta mig till förlossningen. Allt annat var bra, men får jag ont i huvudet, vilket jag haft nu under dagen och lite igårkväll så skulle jag ringa antingen till förlossningen eller till barnmorskan. Så idag kl 13 ska jag ringa barnmorskan och se vad hon säger om det. Vill ju inte behöva gå runt och vara orolig liksom. Vi får väl se om hon tycker att vi ska åka in till förlossningen och kolla eller avvakta.
Sen eftersom blodtrycket går ner när jag vilar ska jag försöka vila mycket, så det inte ligger högt hela tiden, men hur kul är det att ligga i sängen då :-)


Nej nu börjar jag bli riktigt trött på att vara gravid, nu vill både jag och sambon att bebisen ska komma ju. Vi får väl sevadsom händer, men om bebisen inte vill komma avsig själv så får jag tid för kontroll till förlossningen den 17, lååångt tid till känns det som, men förhoppningsvis har den kommit innan dess.

Kommentarer
Postat av: Sara

Allting kommer bli jätte bra i slutändan gumman<3Tänker på dig nu!!

2008-11-04 @ 13:57:01
URL: http://mizzhallonshake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0