BF-dagen...

En halvtimme kvar av dagen som det var beräknat att bebisen skulle komma, men ingen bebis än... Vi får väl se när den behagar att komma ut. Börjar bli lite smått trött på detta om man säger så.
Idag har det varit jätte långtråkigt, tur att sambons syster kom hit nu i eftermiddags, så man hade något att göra. alltid skoj. Har haft lite mensvärk nu ikväll som sträckt sig bak i ryggen, men så kände jag i söndags också och då hände inget mer, så det tror jag inte att detgör nu heller.
Ska lägga upp en bild på magen också tänkte jag... från självaste bf-dagen.


Så fina bristningar man fått, men det är ju bebisen som gett mig dem, så det kan man kanske stå ut med även om jag helt hade sluppit. Inte förrän i vecka 38 kom de på magen, och de är kanske tur, för de kliar som sjutton.

Var bara tvungen att ta en bild på bebisens säng också, när kameran ändå var framme :-)


I fredags när sambon kom hem från jobbet skulle vi skära ut ögon och mun på en pumpa vi fått av hans farmor och särbo, blev lite kul faktiskt. Sambon hade mycket ideér på hur man skulle kunna göra den rolig och såhär blev resultatet:

och såhär ser den ut när man har blixt på kameran:

Inte min ide med kräket dock, men den blev rätt rolig måste jag erkänna.

Efter vi fixat pumpan åkte vi in till kristianstad och åt kinamat på chinawall, riktigt gott och mysigt var det också. Skönt att komma hemifrån och slippa tänka så mycket på att bebisen ska komma.


Ja det var delar av denna helgen iaf. Imorgon ska sambon, jag och sambons syster till ikea i älmhult, ska bli kul. Mysigt att gå och kolla på alla julsakerna. Nu ska jag hoppa i sängen hade jag tänkt, så att jag orkar upp imorgon, men det ska nog inte vara några problem, sålänge bebisen inte är heltokig i magen. God Natt!

Kommentarer
Postat av: Petra

:) Hoppas att bebisen kommer snart och att du slipper vänta så länge som jag fick.. vill inte möta dig med mage på maxi om en vecka. Lycka till!

2008-11-02 @ 18:12:48
URL: http://calypso09.blogspot.com
Postat av: Sissi

Pumpan blev ju söt hehe. Nu får snart pysen dyka fram. Vi är ju jätte nyfikna :). Hoppas att allt går bra gumman men det vet jag att det gör. PUSS

2008-11-03 @ 14:21:56
Postat av: Jossan

Ååå, Malin, så fin din mage är! Förlossningen kommer att gå strålande, längtar till jag får se er lilla bebis :) Kram Jossan

2008-11-03 @ 23:26:35
URL: http://josefine11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0