Underbart mysigt, men nu fattas snön!

Jag tycker det är jätte mysigt med alla julsaker, speciellt alla ljusstakar som står i fönsterna. Här hemma är julgardinerna och ljusstakarna uppsatta, tomtar och sånt får komma upp lite närmre jul skulle jag tro! Sen här hemma ute i en hage har de satt upp en ljusslinga där det står god jul :-)

Nu vill jag bara ha snö och julafton! Tiden går så himla fort bara, hur ska man hinna köpa allas julklappar liksom? Imorgon ska jag och Alvin till stan, så då hoppas jag att vi hittar lite julklappar också!

Men det är så svårt att veta vad folk vill ha. Funderar på att göra ett ihopplock i en korg med kanske vin, kex, kaffe, choklad och lite sånt smått och gott. Är ju så svårt att komma på något bra. Sambons mormor och morfar tycker nämligen det är jätte bra att få saker man kan använda, typ förbrukningsvaror. Så förmodligen blir det lite sånt till min mormor och morfar, sambons farmor och sambons mormor och morfar, men vi får se!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0