Tråkigt väder!!!

Idag hade jag bestämt att jag och Alvin skulle våga oss ut på en lång promenad, men det blev inte av i detta vädret. Tråkigt, men när det ösregnar är det inget kul att gå ut, så det har fått vara en mysdag inne i värmen!

Var helt utvilad i morse när jag vaknade, skönt! Alvin åt som vanligt en gång på natten 03,30, men denna gång somnade han om direkt utan att ligga och sprattla i 1 timme, så inatt har vi alla fått sova. Han vaknade igen vid 07,30, men sen somnade vi om till halv 10, riktigt skönt! Hans mage verkar också ha blivit lite bättre, men det är nog tack vare minifom dropparna!

Har även beställt en bärsele, manduca, som jag hoppas kommer snart. Mycket lättare att göra saker med två händer när han hänger på magen, hoppas vi båda gillar den.



Tiden går alldeles förfort, snart är Alvin redan 3 veckor, på fredag.

Alvin i vagnen 2,5 vecka gammal.

Alvin 2 dygn.


Växer fort, nä då inte alls :-D

Kommentarer
Postat av: Sara

Aaa, verkligen jätte skönt:) jodå de e hyfsat bra. sj med? med lill killen också?:)

2008-12-02 @ 20:31:58
URL: http://mizzhallonshake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0