Mysdag...

Idag har det varit en riktig mysdag för mig och Alvin. Både han och jag har nog varit väldigt trötta efter natten som var. Han vaknade vid halv 2 och åt, ville absolut inte somna utan låg och grejade och tappade nappen hela tiden, så jag kunde ju inte heller sova fast han inte var ledsen. Gick ett bra tag, han låg i sin säng, men vid kvart i 4 blev hans ledsen, så då la jag över honom i vår säng och han somnade vid 4. Så jag har sovit när Alvin sovit.


Imorgon ska jag ha bilen, men jag slipper upp vid 6 och köra sambon till jobbet, skönt att slippa dra upp Alvin (även om han inte brukar vakna när man tar på honom och sätter honom i bilstolen). Sambons jobbarkompisar kommer och hämtar honom istället, skönt! Sen vid 10 ska vi vara på mammafika är det tänkt. Ska bli rikgit kul att träffa alla igen och få visa upp vår guldklimp :-) har säkert inte varit med på 2 månader knappt.  Måste bara hinna inom apoteket som öppnarvid 9 och köpa allergitabletter.


Det är inte skoj att vara allergisk mot katt, tycker var och varannan person har katt. Fast det brukar inte vara så farligt om man tar allergitabletter och har medicin med sig! Sambon mamma har katter och det är jobbig, hon vill ju även att vi ska komma dit och inte bara komma in en stund och äta och prata och sen behöva köra, men som sagt oftast går det bra och man slipper bli allt för täppt i näsan.

Nu vaknar Alvin hör jag, men ha det fin fint :-)

Kommentarer
Postat av: Petra

Det ska bli så kul att få se er lille Alvin imorgon. :)

2008-12-10 @ 22:11:50
URL: http://calypso09.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0