Julafton inte långt borta...

Snart är det julafton, så nu vill jag ha lite snö. Hade ju varit mysigt om Alvin fått snö på sin första jul, men jag har faktiskt inte så stora förhoppningar på att vi kommer få det faktiskt.

Vi har en massa folk vi ska fira med under julen, mycket tack vare att sambons föräldra är skillda, mendet funkar det också.
Nu på söndag, den 21 ska vi fira jul hos Martins pappa och systrar tror jag.
Den 23 firar vi hos mina föräldrar med min mormor och morfar, eftersom mamma jobbar till 22 på julafton.
Den 24 ska vi vara hos sambons mamma och kolla på kalle anka, äta mat och sen öppna julklappar, för att sedan åka hem till mina föräldrar igen (bara min bror och pappa som är där då)  och va lite med dem så de slipper sitta själva hela julafton.
Sen kommer jag inte ihåg riktigt men den 25 eller 26 har sambons farmor alltid en stor släkt julmiddag från typ tidig förmiddag till sen kväll brukar det va, men om vi stannar heladagen vet jag inte, det beror helt på Alvin. Alla Martins kusiner med familjer är där och så då martins farmor och hennes särbo.


Det är våran jul, känns som att det kommer bli ganska mycket, speciellt för Alvin, men vi får hoppas det går bra ändå. Blir ju en massa folk som vill hålla och gosa med Alvin speciellt hos Martins farmor då efter jul....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0