Jul hos Alvins farfar...

Igår var det dax för julfirandes hos Alvins farfar. Det var martins storasyster med henns sambo, hans lillasyster, hans farmor och hennes särbo, sen martins pappa och hans särbo ingela (det tror jag de är iaf hehe) och sen vi.

Först blev det jätte god mat, porterstek. Ingela är helt sjukt duktig på att göra mat!




Alla som var med förutom Martin och Joel (martins systers sambo)


Bos julgran med julklapparna under.


Tomten Alvin låg och sov hos Ingela när vi öppnade julklapparna.


Sen fick han sitta hos mamma och pappa lite.

Och så kan jag ju berätta vad vi fick också. Jag fick 3 ljuslyktor som man kan ha ute, jätte fina faktiskt.
Alvin fick en jätte tuff burk till nappar (ska se om jag inte kan ta ett kort och lägga upp sen) och en snuttegubbe eller vad man kan kalla den. Sen fick han en försenad födelsepresent från Ingela, jätte fina kläder.
Martin fick en verktygstavla och pengar.

Nu ska jag gå och ta upp min älskade skrattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0