Helt själva idag..

Idag var första dagen som sambon skulle jobba sedan Alvin föddes, var lite nervös över hur det skulle gå men det gick utmärkt.

Var tvungen att köra honom till jobbet, eftersom jag behövde bilen, så upp kl 6 och ta på mig själv lite kläder och så på med overallen på Alvin. Han fortsatte sova, så det var inga problem iaf, skönt det!
Passade på att köra in till stan när jag ändå hade bilen, så det blev först en tur till maxi, sedan en sväng till mamma och ga Alvin mat och sen in till stan en liten runda och vidare till mamma igen för att äta och sen hem. Det gick jätte bra, han sov nästan hela tiden, utom när han åt.

Sen var det dax för BVC, blev lite stressigt när vi skulle åka dit, men det gick :-) Lillkillen hade gått upp från 3565 till 3820 på 6 dagar, så det var bara bra. Sen förstod inte hon heller varför han gör så när han ska bli ammad, så nu ska vi prova med sånt spray till näsan som gör att mjölken rinner lite fortare, dock var det slut på apoteket så jag får vänta tills i övermorgon.


Imorgon blir en lugn dag för mig och Alvin. Hade om vädret tillåter tänkt gå en lite längre runda än jag brukar, men vi får se hur det blirmed den saken. Ska iaf försöka gå ut och gå lite om dagarna nu när man är hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0