Helg, skönt!

Idag är det fredag, vilket betyder att sambon är hemma under helgen, vilket skabli skönt :-)
Såfort han kommit hem vid lite över 4, så ska jag ta bilen och köra till knislinge och hämta min Manduca bärsele som har kommit :-) Ska bli spännande. Ska nog också köra inom affären och köpa något gott tills ikväll!

Sen hoppas jag på att sambon vill ligga i sängen och kolla på idol med mig och Alvin. Bara 3 kvar nu i idol, men tur att Johan åkte ut förra gången måste jag säga. Nu tycker jag faktiskt att det är Robins tur att åka ut, även om skarpt gillar hans röst! Tror helt klart att Kevin vinner hela idol, men vi får väl se ;-)


Imorgon ska vi till mina gamla grannar inne i kristianstad, får se hur det går, men jag lär ju knappt få se Alvin på hela kvällen skulle jag tro..  Ska nog ta med bärselen och ha honom i den lite faktiskt, om han gillar den vill säga!
Stjärnor på is finalen är imorgon, men där kommer lätt Markus Fagervall vinna. Hoppas på det iaf haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0