Bvc

Japp idag är det dax för ett nytt besök på BVC, men det går säkert bra :-) Ska vara där 10,15, sen ska jag och Alvin åka till stan. Min mamma ska följa med. Ska se om vi hittar några julklappar, börjar ju bli tid för det nu känns det som. En del är iaf inhandlat. Vet dock inte alls vad sambon ska få, ingen aning. Varken vad som han ska få ifrån mig eller från Alvin.

Ska se om jag själv hittar ett par byxor till och någon tröja tror jag. Nej nu måste jag fortsätta packa, och koka vattnet till ersättningen, så det hinner svalna innan jag ska hälla det på termos!



Helt nöjd är han inte där, men så går det när man är hungrig och väntar på att mamma ska fixa ersättningen!

Kommentarer
Postat av: therese

kokar du vattnet till ersättningen?

2008-12-08 @ 16:17:10
URL: http://ludwigsmamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

ok, nej för man kan värma de i micron annars. de gjorde vi.

2008-12-08 @ 18:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0