BVC och ont i magen...

Min lille kille brukar ha så ont i magen under förmiddagarna, bara skriker och skriker och jag kan inget mer göra än att gå omkring och bärar på honom. Han har innan visat en del symtom på magot så han får minifom, vilket verkar ha hjälpt rätt bra fram tills ju. Han har inte så svårt för att rapa och fisa som han hade innan vi började med dem.

Igår var jag inom och köpte sempers magdroppar på apoteket 179 kr för en liten liten flaska på 10 ml, men vad gör man, mn kan ju hoppas den funkar i kombination med minifomen. Kan ja ta 1-2 veckor innan den har bra effekt så vi får hoppas den hjälper. Har inte mräkt av något magont än idag iaf.

Idag är Martins sista dag på jobbet för en hel månad och det ska bli så skönt att ha honom hemma ända tills den 12 januari.
Han slutar 10, alltså om en timme så han ska följa med oss till bvc.

1045 har vi tid på bvc och idag skavi äntligen få mäta honom och se hur lång han blivit. Han har inte blivit mätt sedan han föddes, så det ska bli intressant. 53 cm lång var han vid födseln.
Ska fråga henne lite också om vad man kan göra för att han är hård i magen och sen så vad vi ska smörja hans smultronmärke (ja tror det är ett smultronmärke han har på huvudet), är väldigt skrovligt...


Sen imorgon blir den förmodligen en runda för oss alla 3 på stan. Ska hitta de sista julkalpparna och försöka hitta ett par jeans som jag ska få av Martin i julklapp....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0